  • Data: 2023-07-31 21:55:52
    Temat: Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jul 2023 19:22:53 +0200, Shrek wrote:

    > Dokłanie - a skoro mam ocenić przedmiot to oceniam.

    i byloby swietnie, gdyby to nie była ogólna opinia o towarze,
    takiego prawdziwego, a nie podróby :-)

    > Jak jedna podróba to wystarcza do negatywa.

    No ale kupilem 5 przedmiotów, 4 dobre, 1 zly.

    I chce uczciwie napisac..

    > Co najwyżej fakap w tym że
    > jak kupujesz więcej towarów to twój negatyw się deawaluje bo powinien
    > dostać dziesięć za każdy towar oddzielnie a dostanie jeden.

    Wlasnie odwrotnie.

    > Ale przecież ja oceniam towar właśnie na allego. Już nie mów że się
    > allegro martwi że przez podróbki na ich portalu ktoś nie kupi gdzie
    > indziej:P

    Niesprawiedliwa ocena dla producenta mnie martwi.
    I brak informacji dla mnie mnie martwi, bo zamiast przeczytac
    "dobry towar, wart zakupu" (ale nie u tego sprzedawcy",
    to czytam "podróba, podróba, podróba".

    > I tylko dalatego allegro robi kurwę z logiki i próbuję uniemożliwić
    > ocenę towaru:P

    > XCzemu mam nie pisać że podróbka jak podróbka. Wręcz jak podróbka to
    > masz "obowiązek" pisać że podróbka anie psuć opinię "legalnemu" produktowi.

    I sie okaże, ze taki np Bosch same podróbki robi ..

    > Chodzi o to, że do jednego wora wrzuca się wszystkie szkła hartowane do
    > danego modelu (o ile nie są to jakieś "markowe").

    Tak jest. A moze nawet do wielu modeli ...

    Sie zgadzam.

    J.