  • Data: 2023-07-31 19:07:47
    Temat: Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jul 2023 17:46:54 +0200, Shrek wrote:

    > No oceniłem towar _który_dostałem_.

    polski język trudny język :-)
    Obejrzałeś i stwierdziłeś, ze to podróbka.

    > W sumie to można bo jest chyba ocena sprzedawcy.

    Ale nie dla kazdego towaru z osobna.

    > Natomiast uważam że
    > twardo powinno się wpisywać fakt podróbkek w ocene towaru - taki
    > dostałeś, taki opisałeś. Skoro istotnie wpływa to na ogólną ocenę towaru
    > sprzedawanego przez setki sprzedawców, to znaczy że odsetek podróbek
    > jest istotny. Więc znaczy to że od tego trzeba się trzymać z daleka bo

    Na allegro. Bo gdzie indziej moze jest oryginalny.

    > szansa na podróbkę jest duża a allegro to toleruje i nic z tym nie robi.

    O, to jest argument :-)

    > Dlatego allegro robi kurwę z logiki że nie masz prawa ocenić towaru
    > _który_dostałeś_ bo czerpie korzyści ze sprzedaży podróbek i walczy nie
    > ze sprzedającymi podróbki a z tymi co o tym piszą.

    Alez możesz ocenic towar. Tylko pisz, ze kiepska jakość, a nie że
    podróbka :-)

    > A to już dno.

    One pewnie pasują, ale na inny typ, i nie wiadomo, czy tu zawinil
    sprzedawca, co uwierzyl swojemu dostawcy w te typy, czy Allegro, które
    cos kombinuje z szukaniem.

    J.