  • Data: 2005-07-02 14:59:02
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Bart" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zarabiasz calkiem dobrze i to w koncu twoje dziecko

    wiem

    > chyba mu nie zalujesz

    nie

    > pewnie jak bys dal z 1000 PLN to bys nie musial wogole chodzic do sadu

    Daję mniej i też nie poszedłem

    > a twoje dziecko mialo by godne zycie a i ty bys tak strasznie nie
    zbiednial

    A skad wiesz że nie ma ?
    Mamusia zarabia więcej ode mnie, co plus alimenty z mojej
    strony zapewnia mu niewątpliwie _bardzo_ godne życie. Poza tym każda moja
    wizyta u dziecka nie odbywa się z pustymi rękami, co dodatkowo
    zwalnia mamusię ze sporych wydatków jeśli chodzi o kupowanie pieluch,
    olejków i innych rzeczy. Więc suma którą miesięcznie przeznaczam na
    rzecz dziecka de facto oscyluje wokół tych 1000 pe-el-enów.

    > a nastepnym razem jak pomysl zanim splodzisz

    A czy prosiłem o dobre rady ? Pytałem z ciekawości o to, czego w
    takiej sytucaji mógłbym się spodziewać ze strony sądu. Jesli nie wiesz,
    to proszę Cię - nie zabieraj głosu i nie oceniaj innych nie znając sytuacji.
    Podałem tylko suche fakty wystarczające do odpowiedzi na zadane
    przeze mnie pytanie i nie chodziło mi bynajmniej o głosy
    "Wujków Dobra Rada".

    Nara