  • Data: 2002-05-15 15:25:34
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
    news:4837-1021471922@213.17.138.62...
    > szanowany
    >
    > Nie zastanawiałem się nad tym. Ale z punktu widzenia logiki niczym się
    > to nie różni od "puszczania" się niepracującej żony z mężem ją
    > utrzymującym!! - no może większym niebezpieczeństwem zarażenia - ale
    > mówimy tu o moralności a nie o medycynie.

    Ty chyba zartujesz?!? Z punktu widzenia moralnosci obie te sytuacje roznia
    sie zasadniczo. Blagam, pomysl przez chwile...!!! Zone wychowujaca dzieci,
    gotujaca, pioraca itp. (nie pracujaco zawodowo i pozostajaca na utrzymaniu
    meza), kochajaca sie z nim (bo go kocha) porownujesz z kurwa, ktora robi to
    z 20 facetow dziennie dla pieniedzy?!?
    Chyba obrazasz kobiety...:(
    Ale i tak pozdrawiam
    Iza
    PS. Koncze ten watek, bo kompletny OT i NTG.