  • Data: 2010-12-16 23:10:01
    Temat: Re: A wiec mam klienta, który mi nie zaplacil za usluge IT...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/16/2010 4:44 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Tylko troszeczkę.
    > W dupie to mam.
    > Samozatrudnienie.
    > Zanim trzeci raz sprzedałem kopa, przetrzepałem kieszenie, dokumenty i
    > zostawiłem sobie na pamiątkę. Wyprawiłem mu krótki monolog z rozżarzoną
    > zapalniczką bardzo blisko jego pyska. Zwieracze mu puściły, a ja jego po
    > trzecim kopie. Kłania się z daleka do dzisiaj.
    > Jeszcze raz. KALKULACJA.

    masz szczeście, ze trafiles na cieniarza.
    natepnym razem twoja kalkulacja moze byc bledna.
    to co ci sie udało raz, nie musi ci sie udac nastepnym.
    Chciałby sie zemscic, to poszedłby na policję i do dzisiaj bys sie bujał
    po sądach.
    a za grozby karalne i naruszenie nietykalnosci zawiasow bys nie dostał.