  • Data: 2010-12-17 09:47:03
    Temat: Re: A wiec mam klienta, który mi nie zaplacil za usluge IT...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a):
    > Moim zdaniem pierwszym zadaniem systemu powinno byc doprowadzenie
    > do sytuacji w ktorej zlodziej zaplaci z nawiazka za naprawe szkod.
    Nie zameldowany, bez pracy, bez majątku. I co?
    > Krotko mowiac idealem byloby gdyby Sad na rozprawie karnej
    > przyznawala poszkodowanemu odszkodowanie w wysokosci 10x poniesione
    > w wyniku kradziezy koszta.
    A kto ma je zapłacić? Sprawca? Z czego jak jest goły. Państwo? Może
    powinno państwo. Może w końcu jak by zobaczyli że kosztuje ich to
    kilkaset miljonów rocznie, może by przestali produkować chore prawo.
    > Swoja droga to akcja polegajaca na okaleczaniu jako zemscie za
    > kradziez jest w moim odczuciu wlasnie bandytyzmem.
    Bandytyzmem powiadasz.
    A może by tak wprowadzić ustawę z fragmentem islamskiego prawa
    szariackiego, mówiącego że za powtórną kradzież obcina sie dłoń?

    Wiesz co by to było po wprowadzeniu tego?
    Zgubił byś portfel na ulicy lub tel kom, wracasz szukając go po
    godzinie, a on by tam leżał nietknięty i czekał na Ciebie.
    --
    Krzysiek