    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Fri, 20 Oct 2023 06:06:56 +0200
    <ugqspd$lo9$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ugr581$lm1$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugr5m9$ps7$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ugs6ts$lm1$12$RTomasik@news.chmurka.net>

    >> Uwierz, że akurat mam.
    >
    > To jakoś źle to przejawiasz :-)

    Znalazł się ten co za każdym razem ma rację tylko boi się założyć a
    wszystkie potencjalne zakłady przejebał:P

    > Interwencje wzywa się przez 112. Przychodzi formatka i ktoś to musi
    > obsłużyć.

    A w sąsiednim poście piszesz że do dzielnicowego. Na 112 to zgłoszenia
    wykroczeń i stanów zagrożenia. To że się kolesiowi znów pogorszyło do
    dzielnicowego. Formatki ze 112 do dzielnicowego nie trafiają. Choć
    zapewne mógłby sprawdzić jakby chciał.

    > Jeśli wygłaszasz tam podobne, jak tu mądrości, to w sumie się mu nie
    > dziwię.

    Jsteś bardzo śmieszny. Kolo ma zdiagnozowaną schozofrenie, pobyty w
    szpitalu, udokumentowaną agresję, sąd uznał że popełnia notorycznie 51kW
    tylko dlatego że się uparłem powiedziałem że się spławić nie dam.
    Wszystko to policja wie ale mówi że gość się leczyć nie chce i dopóki
    kogoś nie zabije to nic mu nie zrobią.

    Więc bądź łaskaw nie pieprzyć że nie nie wiem o czym piszesz, bo będzie
    jak z moto;)

    > Skoro jest, jak piszesz, to nic.

    Czyli policja nie ma nic do roboty w przypadku "wojującego" schizofrenika?

    > Ja też akurat wierzę. Rzecz w tym, że przejście z pokrzykiwania z
    > balkonu do mordowania dzieci chyba wszystkich zaskoczyło.

    A nie powinno. Tak jak podawałem z linkiem - schizofrenicy stanowią 1%
    społeczeństwa, ci "wojujący" 1/10 z tego procenta (oceniałem na 1/4, ale
    po dyskusji z kwiatkiem niech będzie 1/10) to ten 0,1% popełnia 5%
    zabójstw. Daje do myślenia - prawda? A przede wszystkim nie powinno byc
    tak że świr świruje i nikt z tym nic nie robi - niezależnie od tego czy
    w końcu kogoś zabije czy nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!