  • Data: 2023-10-21 06:44:16
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > RODO. Nie został prawomocnie ukarany i brak podstaw do przetwarzania
    > danych.

    Bzdura - zgłoszenia na 112 są rejestrowane, przechowywane i dostępne dla
    policjantów.

    > W jakim sensie nic? Zawiadomienie może złożyć każdy. By sprawcę ścigać
    > konieczny jest wniosek o ściganie od przedstawicieli ustawowych albo
    > decyzja prokuratora o objęciu ściganiem z urzędu - bo może.

    Problem z kulsonami jest taki że z całego paragrafu ustawy o policji
    zrozumieli tylko "ściganie", które notabene jest wymienione na piątym
    miejscu. Może to tłumaczy niechęć społeczną do policji, skoro jedyne co
    potraficie to "ściagać" podczas gdy ludzie oczekują od was pomocy.

    > Tylko kto miałby decydować, co tam wpisać? Uwierz, że takich agresywnych
    > zachowań jest kilka w skali komendy powiatowej w skali dnia.

    To najlepiej olać. I problem z głowy. A jak zabije dzieciaka to się
    zamknie w zakładzie i rozwiązane. Genialne:P

    > Jak do tego dołożysz działania w Internecie, no to sądzę, że szybko w
    > rejestrze miałbyś spory odsetek obywateli Polski oraz przebywających tu
    > obcokrajowców.
    No to będziesz miał - większość nie będzie się wyróżniała. Tych co mają
    powyżej 10 to może warto się zainteresować. Jak rozumiem problem polega
    na tym, że policja miałaby robić to co powinna?

    > Zabójstw dokonanych przez takich agresorów mamy kilka w roku.

    Więcej - po prostu nie wszystkie trafiają do gazet. Już cytowałem - sami
    schizofrenicy dokonują 5-8 procent zabójstw co przekłada się w licznach
    bezwzględnych na 30-48. Do tego dochodzą inne zaburzone typki.

    > Oczywiście
    > o kilka za dużo. Oczywiście, jak do zabójstwa dojdzie, to każdy
    > wiedział, ze ten facet jest niebezpieczny dla otoczenia. Problem, by to
    > wiedzieć przed, a nie po.

    Problem jest taki że nawet jak wiadomo to nic się z tym nie robi.

    > Złośliwy sąsiad może spowodować że znajdziesz
    > się w tym rejestrze pod wieloma pozycjami.

    A czy, to się różni od teraz? Teraz nie może zgłaszać bo go spławiacie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!