  • Data: 2018-03-03 06:53:26
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz tam ukradł. Może wyporzyczył i zamierzał zwrócić?

    Krótkotrwały zabór mienia w celu przejechania się już chyb nie istnieje.
    Skoro zabrał bez wiedzy właściciela i nie oddał to chyba wychodzi że
    ukradł.

    > Czyli jednak przeczytałeś odpowiednią ustawę? :)

    Nie. Ale mam niejasne przeczucie, że hodowla to w celach zarobkowych. W
    życiu nie wpadłbym na pomysł, że w ustawie czy rozporządzneiu o hodowli
    moze być coś o dzikich zwierzętach. No ale pewnie powinienem się
    spodziewać;)

    > Ale po cholerę? Co ja mam z tą sarną wspólnego? To JF ją tu przywlókl ;)
    > Jak jakąś rozjadę to wtedy będę się stresował i czytał.

    Jasne - zatrzymasz się na środku drogi, wyciągniesz laptopa i będziesz
    czytał ustawę o hodowli zwierząt. I nie JF przywlókł sarnę, tylko jakiś
    niespełniony idiota, który siędo sarniego ratownika przypierdolił.

    Shrek