  • Data: 2018-03-05 01:57:37
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W sąsiednim wątku "policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie" masz
    > przykład, jak możesz na to liczyć. W wykonaniu a jakże "dobrego gliny"
    > Roberta. Więc pomyśl sobie, że skoro sympatyczny skądinąd Robert tak
    > myśli, to co myśli typowy kulson. Co zresztą masz przedstawione w
    > postaci materiału filmowego.

    Ty nie wiesz co on myśli, bo on nawet tutaj jest pracownikiem
    korporacji. Ani Ty, ani on, na 100% nie wiecie co tam zaszło i czy tamci
    policjanci nie mieli powodów. Mi - (mi) nie wygląda, żeby mieli, ale ja
    mogę sobie pozwolić na takie stwierdzenie, ale Robert juz nie. I to nie
    chodzi o to, że policja jest taka do dupy i im zakazuje mieć własne
    zdanie, co po prostu bez twardych dowodów, nikt rozsądny nie będzie
    negatywnie, publicznie spekulował o firmie w której pracuje. Czy to
    policja, czy każda inna firma.

    > Widzisz tam gdzieś pouczenie o przysługujących ci prawach? Pomijając już

    Nie widze. I myśle, że to nie podlega dyskusji. Ale nadal nie czuję
    jakbym był w stanie permanentnej wojny z instytucja Państwa. Tego co by
    pomogło a czego mocno praktycznie wszędzie brakuje to transparentność i
    uprzejmość (brak arogancji).

    > to że sam fakt kontroli był nadużyciem, bo był oparty na uzasadnieniu z
    > dupy "skoro jeżdzi w zimę na rowerze, to moze ukradł", które to
    > uzasadnienie rozwinął Robert "bo dilerka jeździ na rowerach". No jak nic
    > wszystkiemu winni cykliści i dlatego policjant może ci sprawdzać
    > kieszenie, plecak i telefon;)

    No dla mnie to dość naciągane, ale jest jeszcze jeden aspekt: jakby
    to wszystko wyglądało, gdyby cos tam u niego jednak znaleźli? :)

    --
    Marcin