  • Data: 2018-03-03 20:36:22
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co? Mogę zaufać policjantowi, bo skoro to on mnie do czegoś zmusza
    > to on musi wiedzieć. Będę miał wątpliwości, sprawdzę potem.

    W sąsiednim wątku "policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie" masz
    przykład, jak możesz na to liczyć. W wykonaniu a jakże "dobrego gliny"
    Roberta. Więc pomyśl sobie, że skoro sympatyczny skądinąd Robert tak
    myśli, to co myśli typowy kulson. Co zresztą masz przedstawione w
    postaci materiału filmowego.

    Widzisz tam gdzieś pouczenie o przysługujących ci prawach? Pomijając już
    to że sam fakt kontroli był nadużyciem, bo był oparty na uzasadnieniu z
    dupy "skoro jeżdzi w zimę na rowerze, to moze ukradł", które to
    uzasadnienie rozwinął Robert "bo dilerka jeździ na rowerach". No jak nic
    wszystkiemu winni cykliści i dlatego policjant może ci sprawdzać
    kieszenie, plecak i telefon;)

    Shrek