  • Data: 2019-05-25 21:26:54
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://youtu.be/wsBpi6keTlo
    > Rozglądają się przed wejsciem, potem już nie, może dlatego, ale przy
    > tej prędkości to MZ nie miało znaczenia.

    110 km/h, to około 30 m/s. Na filmie od chwili wejścia na jezdnię, do
    uderzenia mija około 4 sekund, więc, 100~150 metrów się taksówkarz
    znajdował w momencie wejścia. W nocy, na pustej ulicy jadący na
    światłach samochód powinno być widać. Gdyby jechał dopuszczalne tam 70
    km/h, to byłby jakieś 80 metrów od nich. Ja wiem, czy to aż tak istotna
    różnica?

    Ja sądzę, że oni się nawzajem widzieli. Taksówkarzowi nie chciało się
    hamować i myślał, że oni zwolnią i przejedzie przed nimi, zaś oni
    myśleli, że on ich ominie. Nie wykluczone, że taksówkarz zamiast hamować
    przyspieszył, by przed nimi przejechać i stąd absurdalna prędkość 110
    km/h. I wyszło, jak wyszło.