    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ?
    Date: Fri, 25 Apr 2008 14:26:17 +0200

    Olgierd pisze:

    > Oczywiście, że nie jest.
    > Ale dlaczego twierdzisz, że sąd na pewno odmówi ustalenia prawa w takim
    > przypadku?

    Ponieważ ustalenie takiego faktu byłoby bezcelowe. Możesz wskazać
    choć jeden powód, dla którego dłużnikowi zależałoby na takim postanowieniu?

    Zakładając, że takie postanowienie zostałoby wydane, nie zmienia to
    faktu, że wierzyciel nadal może domagać się zapłaty, nadal może pozwać
    dłużnika, a dłużnik nadal może przegrać sprawę, jeśli nie wniesie
    zarzutu przedawnienia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz