eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPublikacja zdjęcia/video z czytelnymi numerami rejestracyjnymi › Publikacja zdjęcia/video z czytelnymi numerami rejestracyjnymi
    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Publikacja zdjęcia/video z czytelnymi numerami rejestracyjnymi
    Date: Fri, 16 Jan 2009 18:22:32 +0100

    Czy ktoś może pokusić się o opinię, jak ma się wspomniana sprawa?
    Przyznaję, że chodzi mi głównie o typowy ruch na drodze, czyli także o
    osoby łamiące przepisy.

    Z tej dyskusji: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=52246
    wynika, iż GIODO nie ma nic przeciwko temu, jednak dopuszcza możliwość
    powództwa cywilnego.

    Czy ktoś może mnie oskarżyć za publikację jego jazdy? Czy sąd może przyznać
    odszkodowanie, czy gdybym usunął film lub zamazał tablice (co mogę zrobić),
    wtedy obejdzie się bez sankcji?

    Czy są jakieś orzeczenia w podobnych sprawach?

    Chodzi mi o publikacje filmików z nauki jazdy na stronie internetowej, mają
    one ilustrować dobre i złe praktyki jazdy, ale koszt czy też czas
    zamazywania na nich tablic rejestracyjnych jest ogromny.

    Pozdrawiam
    Tony