eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPublikacja zdjęcia/video z czytelnymi numerami rejestracyjnymi › Re: Publikacja zdjęcia/video z czytelnymi numerami rejestracyjnymi
  • Data: 2009-01-20 10:48:42
    Temat: Re: Publikacja zdjęcia/video z czytelnymi numerami rejestracyjnymi
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 18:22:32 +0100, Tony napisał(a):

    > Czy ktoś może pokusić się o opinię, jak ma się wspomniana sprawa?
    > Przyznaję, że chodzi mi głównie o typowy ruch na drodze, czyli także o
    > osoby łamiące przepisy.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, okazało się, że TVN Turbo publikuje takie
    nagrania z czytelnymi tablicani i szkaluje kierowców komentarzem, założyłem
    w tej sprawie nowy wątek: 1rg3qpp6zqpsc$.ebarzx52i6jl$....@4...net
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/446106c68a2a03c0