eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka banku a prawa klientaPomylka banku a prawa klienta
  • Data: 2005-10-19 09:28:04
    Temat: Pomylka banku a prawa klienta
    Od: "KiF" <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam grupowiczow ... pisze w nietypowej sprawie ...

    Otoz kilka dni temu otrzymalem telefon z Biura Maklerskiego z informacja, ze ponad
    rok temu z powodu jakiejs pomylki na moim rachunku inwestycyjnym pojawila sie pewna
    kwota. BM zada zwrotu pieniedzy albo pokazania im dowodu wplaty z tamtego czasu
    (minal juz rok). Na moje tlumaczenia skad mam miec jakis dowod wplaty z tak
    odleglych czasow odpowiadaja: "Takie rzeczy powinno sie trzymac!". Sprawdzilem w
    internecie i zasilenie rachunku o ktorym mowi BM nie widnieje w historii mojego
    rachunku! Sytuacja wyglada tak, ze cala sprawa kompletnie mnie zaskoczyla, gdyz w
    tamtym okresie aktywnie obracalem wiekszymi pieniedzmi i nie zauwazylbym takiej
    kwoty, nawet gdyby ona rzeczywiscie pojawila sie na moim koncie!

    Czy komusz z Was zdazyla sie cos podobnego? Co mam robic w takiej sytuacji? Czy zwrot
    pieniedzy to sprawa mojej dobrej woli, czy tez BM moze podjac jakies kroki prawne?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1