  • Data: 2005-10-19 13:21:51
    Temat: Re: Pomylka banku a prawa klienta
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 19 Oct 2005 11:28:04 +0200, w <dj53e6$4g2$1@inews.gazeta.pl>, "KiF"
    <K...@n...com> napisał(-a):

    > Witam grupowiczow ... pisze w nietypowej sprawie ...
    >
    > Otoz kilka dni temu otrzymalem telefon z Biura Maklerskiego

    To z banku, czy biura?

    > z informacja, ze ponad rok temu z powodu jakiejs pomylki na moim rachunku
    inwestycyjnym pojawila sie pewna kwota. BM zada zwrotu pieniedzy albo pokazania im
    dowodu wplaty z tamtego czasu (minal juz rok). Na moje tlumaczenia skad mam miec
    jakis dowod wplaty z tak odleglych czasow odpowiadaja: "Takie rzeczy powinno sie
    trzymac!"

    Nawet jeżeli nie masz, to kopia jest w biurze (banku). Oglądacie kopię i już
    jakieś wnioski z tego oglądania powinny się same nasunąć.

    >. Sprawdzilem w internecie i zasilenie rachunku o ktorym mowi BM nie widnieje w
    historii mojego rachunku!

    To dzwonisz (albo idziesz) do biura i mówisz im o tym (a nie nam).

    >Sytuacja wyglada tak, ze cala sprawa kompletnie mnie zaskoczyla, gdyz w tamtym
    okresie aktywnie obracalem wiekszymi pieniedzmi i nie zauwazylbym takiej kwoty,
    nawet gdyby ona rzeczywiscie pojawila sie na moim koncie!

    Wydaje mi się, że najpierw powinniście ustalić z biurem czy ta wpłata
    faktycznie miała miejsce. A potem dopiero post na grupę.

    > Czy komusz z Was zdazyla sie cos podobnego? Co mam robic w takiej sytuacji? Czy
    zwrot pieniedzy to sprawa mojej dobrej woli, czy tez BM moze podjac jakies kroki
    prawne?

    Tak, wpisz "nieuzasadnione wzbogacenie się" do google.pl