eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka banku a prawa klientaRe: Pomylka banku a prawa klienta
  • Data: 2005-10-19 15:01:58
    Temat: Re: Pomylka banku a prawa klienta
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:uthcl15a32o9opg6el4imu64oh9ev5ogtc@4ax.com...

    >Tak, wpisz "nieuzasadnione wzbogacenie się" do google.pl

    zwlaszcza polecam art 409 kc:
    Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli ten, kto
    korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie jest już
    wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając ją powinien był
    liczyć się z obowiązkiem zwrotu.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1