  • Data: 2006-01-29 20:18:46
    Temat: Polkomtel...
    Od: "adam " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    polkomtel rozwiązał ze mną umowę/była na czas nieokreślony/ z powodu ni
    zapłacenia rachunku. Ponieważ doczytałem się na forach, że /u mnie także -
    przez 3 lata, za 2 numery/ operator ten pobierał niezgodnie z prawem
    opłatę "monitorowania połączeń" zamiast odetek w przypadku zwłoki...W moim
    przypadku rachunki były w kwocie 120-180 zł, więc odsetki byłyby rzędu
    kilkudziesięciu groszy. Ja takiej usługi nie zamawiałem, dodatkowo wystawiono
    mi rachunek za : zablokowanie połączeń /20 zł,a wcześniej było to za ponowne
    włączenie :(/ oraz za ...wypowiedzenie umowy /40 zł brutto/
    Mimo,że umowa faktycznie już nie istnieje/została wypowiedziana/, nadal
    dostaję zerowe faktury...
    Niedawno dostałem pismo od operatora, że...proponują mi ugodę...i rozłożenie
    kwoty zaległej na 4 raty...

    Nie bardzo rozumiem takie zachowanie, ale może nie mają podstaw do windykacji?
    Ludzie oszukani na tym "monitorowaniu" założyli sprawy w sądzie i wygrali.
    Czy mam podstawy do reklamacji, a w razie jej uznania - do pomniejszenia
    zobowiązania?
    Co do opłaty za wypowiedzenie umowy - nie ma w moich dokumentach wzmianki o
    takowej opłacie/istnieje w przypadku umowy terminowej, np. 2 lata/
    Proszę o wypowiedzi :), co dalej zrobić...

    Z góry dziękuję za porady