eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel... › Re: Polkomtel...
  • Data: 2006-01-30 10:40:37
    Temat: Re: Polkomtel...
    Od: "adam ........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W...@w...pl <w...@w...pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik ""Łukasz Kuźma"" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:43ddc98b42744@wp.pl...
    >
    > > to zalezy czy napisales ze rozwiazujesz umowe, bo nieslusznie ci naliczyli
    > > dodatkowe oplaty (...)
    > nie można rozwiązać umowy z powodu niesłusznie naliczonych opłat - brak
    > podstawy prawnej...
    > p.
    > W,
    >
    > ....................................................
    ......

    Witam, i dziekuję za odpowiedzi.
    Sprawa jest dość świeża, bo wyłączyli telefon i zerwali umowę w listopadzie
    2005, tak więc do przedawnienia jest daleko...W rozmowie z konsultantem
    podniosłem temat tej "opłaty", której nie zamawiałem, oraz - w moim
    przekonaniu - błedów w rozliczeniu abonamentu miesięcznego/50 zł za godzinę
    rozmów/. Okazało się, że odliczyli mi 20 min za rozmowę z konsultantem /była
    opłata 0,78/chyba/, ale minuty zostały zdjęte...

    Po tej rozmowie jest cisza, a oni przysyłają te pisma... Zastanawiam się, czy
    milczeć/wtedy windykacja-ale nie mają podpisanych żadnych faktur/, czy dalej
    męczyć temat reklamacji, i czekać, co odpowiedzą...Ale, jeśli wyślę
    reklamację, to chyba też potwierdzę, że takowe faktury dostawałem...

    P.S. Nie chodzi mi o to, by nie zapłacić/w końcu byłem w Plus-ie ponad 4
    lata/, ale by zapłacić tyle, ile im się należy :)
    Pozdr


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1