  • Data: 2006-01-29 23:09:26
    Temat: Re: Polkomtel...
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jan 2006 20:18:46 +0000 (UTC), adam napisał(a):

    > Witam,
    > polkomtel rozwiązał ze mną umowę/była na czas nieokreślony/ z powodu ni
    > zapłacenia rachunku. Ponieważ doczytałem się na forach, że /u mnie także -
    > przez 3 lata, za 2 numery/ operator ten pobierał niezgodnie z prawem
    > opłatę "monitorowania połączeń" zamiast odetek w przypadku zwłoki...W moim
    > przypadku rachunki były w kwocie 120-180 zł, więc odsetki byłyby rzędu
    > kilkudziesięciu groszy. Ja takiej usługi nie zamawiałem, dodatkowo wystawiono
    > mi rachunek za : zablokowanie połączeń /20 zł,a wcześniej było to za ponowne
> [...]

    JA też nie bardzo rozumiem o co chodzi. Jeśli umowa jest zawarta na czas
    nieokreślony wówczas nie można pobierać opłaty w związku z jej
    wypowiedzeniem. Co do odsetek za niezapłacony rachunek to zgoda. Jeśli w
    umowie określone są odsetki za każdy dzień zwłoki, to OK, jeśli nie to mogą
    się domagać odsetek ustawowych. Zobacz też postanowienia dot. kary umownej.