  • Data: 2003-10-18 10:03:20
    Temat: Pieszy
    Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Jestem tu pierwsz y raz wiec pozdrawiam wszystkich:)

    Wczoraj w godzinach wieczornych, wbiegl mi pieszy w samochod wgnitotl
    blotnik, oczywscie wezwalem policje ktora po przebadaniu nas alkomatem i
    wywiadzie wlepila mandat temu pieszemu za nie przestrzeganie przepisow.
    Pytanie teraz do was, ja zostalem dalej z wgniecionym blotnikiem policjanci
    powiedzieli ze wlasciewie to jest sprawa nie do zalatwienia i ze musze sam
    pokryc koszty, poniewaz on nie jest z tego miasta gdzie to sie stalo , po
    drugie nie ma pojazdu i oc z ktorego mozna by sciagnac odszkodowanie.
    Blotnik jest znacznie wgnieciony 300 zl jak nic bede musial wydac
    I czy naprawde nie mam zadnych szans na wyegzekwowanie odszkodowania.
    Pzdr P