  • Data: 2003-10-18 13:35:44
    Temat: Re: Pieszy
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Od pieszego? Musiałbyś go pozwać (chyba że zapłaci dobrowolnie).

    A ubezpieczalnia nie może wystąpić z regresem do pieszego?. Oczywiście
    zakładając że dostanie jego wszystkie dane (np: z Policji).
    AFAI kilka lat temu był gdzieś na północy wypadek spowodowany przez
    pijanego pieszego (znaczy ktoś tego pieszego stuknął) i pieszy
    _musiał_ płacić regeresy dla ubezpieczalni.

    Bo tak juz offtopicznie, to kurka wodna, co niektóre piesze osóbki
    wyprawiają, to sie w pa^H^Hgłowie nie mieści. Niedawno starsza,
    _bardzo_ energiczna kobieta wybiegła mi przed maskę i zabrakło 10cm,
    żeby policyjny radiowóz zrobił mi garaż z bagażnika. Ja wyskoczyłem,
    na babke z mordą, policjanci wyszli, mnie uspokoili a dla babki
    mandacik :-)

    --
    Jerry