  • Data: 2003-04-14 15:40:06
    Temat: PZU i procedura zgloszenia wypadku i AC
    Od: "DjAvX" <n...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    moze to troche offtopic ale wydaje mi sie ze bedziecie wiedziec
    :) mianowicie: ostatnio mialem maly wypadek - wpadlem przodem
    samochodu do rowu i rozwalilem sobie przod bylo to z mojej winy
    bo nie zauwazylem tego rowu (jechalem po polu)... :(( podobno jak
    mam wykupione AC to moge naprawic samochod na koszt
    ubezpieczyciela (PZU), i tu mam pytanie jaka jest procedura
    zglaszania takiego wypadku? mam porobic zdjecia jakies? wezwac
    policje?? jak szybko to musze zglosic? Czy zwruca mi cala kwote
    ktora wydam za naprawe? jak to wyglada? Przepraszam za tyle pytan
    ale niemam doswiadczenia w tym temacie... :(
    DjAvX