  • Data: 2003-04-15 14:33:09
    Temat: Re: PZU i procedura zgloszenia wypadku i AC
    Od: "DjAvX" <n...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak w tej chwili. Albo zgadzają się na rozliczenie
    bezgotówkowe i
    > wówczas jedziesz samochodem do warsztatu współpracującego z pzu
    i oni ci go
    > tam naprawiają, a kasę dostaną z pzu, albo bierzesz kasę do
    ręki (wg wyceny
    > pzu) i twój biznes co z tym zrobisz.
    A kiedy wiem jaka jest ta wycena PZU ? Bo jak zgodze sie na
    wyplate kasy a oni mi wycenia to tak ze polowy szkod za to nie
    naprawie to bedzie kiepsko... a z kolei tym ich zaufanym zakladom
    nie wierze zbytnio bo pewnie beda mi naprawiac samochod miesiac
    albo i wiecej pozatym jak juz maja mi wymienic zderzak to wolal
    bym doplacic i wymienic na inny...
    PS jesli zderzak nadaje sie do wymiany a wczesniej na nim byly
    obtarcia i wgniecenie to oni jakos zmniejsza mi kwote
    odszkodowania za ten zderzak? bo zglosilem zdarzenie
    telefonicznie i mila pani pytala sie czy wczesniej byly jakies
    uszkodzenia...
    DjAvX