  • Data: 2006-05-29 12:31:03
    Temat: Oporny operator TK
    Od: "Roman Moskal" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie grupowiczow

    Od 4 lat jestem klientem jednej z telewizji kablowych, oprocz tego korzystam
    z ich internetu. Place dosc sporo miesiecznie a, naturalnie, chcialbym
    placic mniej - dodam, ze place na bierzaco. Od dluzszego czasu jest
    promocja, dzieki ktorej nowi abonenci moga miec taki sam pakiet (czyli tk +
    net) za mniej niz polowe tego, co ja teraz place.

    Poszedlem wiec do BOKu ale okazalo sie, ze powyzsza oferta jest tylko dla
    nowych klientow. Malo tego, rozwiazujac umowe i chcac podpisac nowa, na duzo
    lepszych warunkach, moge to zrobic dopiero po okresie 3 miesiecy (wczesniej
    nie beda chcieli). Co wiecej, takiej umowy przed uplywem tych 3 miesiecy nie
    bedzie mogl podpisac nikt z rodziny - kto mieszka pod tym samym adresem.

    Pomijam jakies aspekty moralne takiego dziala (wydusic jak najwiecej ze
    starych klientow ktorzy nie maja innej mozliwosci korzystania z kablowki i
    netu a zwabic nowych), czy takie dzialania jest dozwolone? Tzn takie, ze po
    rozwiazaniu umowy przez 3 miesiace nikt z danego mieszkania nie moze
    podpisac nowej umowy? Czy to nie jest tak jak w sklepie - ze jesli na polce
    jest towar, to sprzedawca nie moze nie chciec go sprzedac?

    Umowa jest na czas nieokreslony, 2-letni okres karencji juz sie skoczyl i w
    tej chwili bez zadnych konsekwencji mozna ja rozwiac z miesiecznym
    wypowiedzeniem.
    Pozdrawiam
    RM