  • Data: 2006-05-29 12:45:42
    Temat: Re: Oporny operator TK
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Roman Moskal porozsypywal nastepujace haczki:
    > Od dluzszego czasu jest
    > promocja, dzieki ktorej nowi abonenci moga miec taki sam pakiet (czyli tk +
    > net) za mniej niz polowe tego, co ja teraz place.
    > Poszedlem wiec do BOKu ale okazalo sie, ze powyzsza oferta jest tylko dla
    > nowych klientow. (...) Co wiecej, takiej umowy przed uplywem tych 3 miesiecy nie
    > bedzie mogl podpisac nikt z rodziny - kto mieszka pod tym samym adresem.
    > (...) Czy to nie jest tak jak w sklepie - ze jesli na polce
    > jest towar, to sprzedawca nie moze nie chciec go sprzedac?
    Zauwaz jedna rzecz - sprzedawca nie blokuje Ci mozliwosci rozwiazania
    umowy i podpisania nastepnego dnia kolejnej. Blokuje Ci tylko mozliwosc
    skorzystania z promocji - a to wolno mu zrobic jak najbardziej. Czyli -
    chcesz zakupic usluge na zwyklych warunkach - spoko, nie ma zadnych
    haczykow. Chcesz zakupic usluge w promocji - musisz spelnic wymagania
    uslugodawcy. Zauwaz ze podobnie jest np z telefonami komorkowymi -
    chcesz kupic super telefon za 1zl - musisz podpisac umowe na 2 lata i
    zobowiazac sie do placenia wysokiego abonamentu.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl