eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2Odp: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!feeder.news-service.com!94.75.21
    4.39.MISMATCH!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: piekielny klient - część 2
    Date: Sat, 5 Mar 2011 08:52:20 -0000
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 17
    Message-ID: <ikstk5$1h1$1@speranza.aioe.org>
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl> <iksp8p$ogd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: DKY4tdPCeUUqlzdeb0OAvg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670822
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iksp8p$ogd$...@n...onet.pl...
    > W dniu 2011-03-04 22:44, pilocik pisze:
    >> Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY przed
    >> naprawą
    >
    >
    > To przepraszam w jakim celu jest expertyza skoro cena i tak jest z gory ustalona
    > ?

    okreslona jest cena robocizny nie czesci

    trzeba okreslic co sie zepsulo, naprawic jakis element badz spisac
    oznaczenia, zamowic i wymienic czesc czy modul

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1