  • Data: 2002-12-25 18:56:52
    Temat: Odp: Odp: po sprawie o alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Sandro, nie czujesz czasem wspólnoty z osobami :)
    > powołującymi się na "ochronę danych" ?

    e tam mylisz pojęcia :-)

    > Nie wiem czy zauważyłaś: pytanie nie było
    > o posiadanie telefonu - a o numer...

    zauważyłam a zauważyłeś ,że te pytania zadawał sąd ? mający możliwości
    spytać o wszystkim i każdego ,przegladac jego konto bankowe , badac wszystko
    co dot.strony ? sądom nie wolno odmawiać udzielenia informacji ustawa o
    ochronie danych to reguluje a ponadto obowiazuje zachowanie tajemnicy tak
    wiec nic nie widze zdrożnego w pytaniu jaka ma komórke i numeru celem np.
    sprawdzenia na jakie sobie pozwala rachunki telefoniczne :-)

    > (przynający bez bicia że się czepia :))

    nie przeszkadza mi :-) czepiaj sie dalej :-)

    Sandra