  • Data: 2002-12-28 09:17:15
    Temat: Re: Odp: po sprawie o alimenty
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aucupr$5td$1@absinth.dialog.net.pl...
    > zauważyłam a zauważyłeś ,że te pytania zadawał sąd ? mający możliwości
    > spytać o wszystkim i każdego ,przegladac jego konto bankowe , badac
    wszystko
    > co dot.strony ? sądom nie wolno odmawiać udzielenia informacji ustawa o

    Przesadzasz. Istotny jest cel. A numer telefonu tu nic nie zmienia. Dlatego
    spokojnie można sądowi odmówić. Będzie kara i odwołanie i ewentualnie
    odrębny proces - tym razem bardzo ciekawy o zakres uprawnień sądu.
    Zwróć uwagę, iż nawet jeśli zachodziłoby podejrzenie, że człowiek kłamie co
    do kwot jakie wydaje na telefon nie do sądu należy udowadnianie tego i
    dochodzenie prawdy a do innych organów. Sądowi więc numer jego telefonu nie
    jest do _niczego_ potrzebny.

    Pzdr
    Brodek