  • Data: 2002-12-27 15:45:56
    Temat: Re: po sprawie o alimenty
    Od: "666" <j...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie uwierze w to ,że sądowi tak dla widzimisie sprawa nabrała niebezpiecznego dla
    niego samego wymiaru czasu każdemu sędziemu zależy na szybkim zakończeniu sprawy...

    Sandro, czy ty aby masz wszystko w główce po kolei???

    > A co do opinii to różnie z nią bywa przykład jeden mężczyzny ,który uchodził w
    oczach środowiska za dobrego męża ,ojca ,pracownika jednak po kolacji wyszedł z domu
    i pare metrów od mojego zamieszkania zgwałcił i zamordował niewinie przechodzącą
    dziewczynę , wszyscy zaliczyli szok "

    No to właśnie sama dałaś odpowiedź na moje pytanie !
    JaC
    PS. Nam, mężczyznom :-)