  • Data: 2002-12-28 10:24:48
    Temat: Re: po sprawie o alimenty
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Dec 2002, Sandra wrote:
    >+ Użytkownik TL <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    [...]
    >+ > Czy to, że przez 5 lat dwójka moich dzieci (na początku sprawy miały 1 i 3
    >+ > lata) nie mogły widywać się z ojcem to też normalna sprawa?
    >+
    >+ nie jest to normalne ale na to oboje zapracowaliście sobie " prawda leży
    >+ zawsze po środku"

    Sandro, pewnie nie dasz sobie tego powiedzieć ale co mi tam:
    twardogłowa jesteś :] i nie widzisz że *jeśliby* oboje
    rozdziców byli traktowani "symetrycznie" to owszem...
    Ale sądy bywają zwyczajnie stronnicze, to raz.
    A twoja propozycja "normalnego postępowania" powinna się
    przekładać na "uszy po sobie i odpuścić" - bo niby jak
    inaczej ma postąpić osoba wobec której są dokonywane
    siłowe posunięcie - a w sądzie może sobie zaprotestować,
    owszem, ale za pół roku ? :>

    >+ > Czy normalne jest, że Sąd zastanawiał się 5 lat nad tym czy tatuś jest OK?
    >+
    >+ skoro były takie utrudnienia z Waszych stron?

    Zastrzegając że oczywiście twoja opinia że każdy będzie
    się przedstawiał w lepszym świtle jest słuszna - to
    co w przypadku jeśli jedna strona generuje wystarczającą
    ilość utrudnień ma/może zrobić druga strona ?

    >+ nie uwierze w to ,że sądowi
    >+ tak dla widzimisie sprawa nabrała niebezpiecznego dla niego samego wymiaru

    O nabieraniu "niebezpiecznego wymiaru" *dla sądu* to
    moglibyśmy pogadać tylko jakby w .pl odbyło się
    referendum nt. odpowiedzialności cywilnej sędziów
    za wyroki :] (zdaje się - Włochy 197X rok, tak ?)
    [...]
    >+ > wolny termin (9-cio miesięczna przerwa), w między czasie jeszcze parę
    >+ > wniosków, itp. itd.
    >+
    >+ no właśnie tak jak myslałam...

    No właśnie, i co byś mogła zrobić w międzyczasie ?
    Zakładam że jako druga strona sama nie chcesz przewlekać
    postępowania, składać wniosków itp.

    z pozdrowieniami -
    Gotfryd