  • Data: 2003-03-06 15:02:10
    Temat: Ochrona w hipermarketach
    Od: "kosmita" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to jest post z grupy pl.misc.konsumenci
    "Mieliscie jakies przejscia z ochrona w hipermarketach?
    Czepiali sie was bez sensu?
    Mnie zaczepil tajniak przy kasie i zaczal glupio dogadywac czy aby wszystko
    wylozylem na kase.
    Co robic w takiej sytuacji i czy to jest normalne?
    Ja go zignorowalem ale na przyszlosc moze trzeba inaczej postapic.
    Poradzcie co robic w takich sytuacjach i czy czesto sie zdarzaja...

    Mariusz"

    i interesuje mnie jak to wyglada od strony prawnej
    Pozdrawiam Kosmit