  • Data: 2003-03-09 21:31:06
    Temat: Re: Ochrona w hipermarketach
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof z Warszawy kw1618 wrote:

    > Jeśli nic nie ma się na sumieniu poddać się kontroli, bo kazdy opór
    > tylko przedłuża sprawę i jest bezsensowny, stresujący i dla
    > przeszukiwanego i przeszukującego.

    A dlaczego jakaś osoba ma grzebać w moich prywatnych rzeczach? Jak wchodzę
    do sklepu, to obserwują mnie kamery, są bramki, które piszczą jak bym coś
    wynosił, skoro oni mi nie ufają, to dlaczego ja mam im ufać?
    Co stresującego jest w poczekaniu na policję? Skoro nie mam nic na sumieniu,
    to czym mam się denerwować?

    A czy jest obowiązek odkładania plecaka do przechowalni? Nie, żebym miał
    manię prześladowczą, ale wydaje mi się, że kiedyś pewien wisiorek został
    zdjęty z mojego plecaka właśnei w takiej przechowalni, nie jestem jednak
    tego w stanei udowodnić, jak toż nie mam 100% ewności, ale zawsze takie
    ryzyko istnieje...

    > W końcu PL to taka kraina i nic na to nie poradzimy takimi
    > pojedynczymi przypadkami...

    Niestety PL i to się niesie po całym świecie za nami :(
    Kiedyś w Paryżu na szkolnej wycieczce wchodziliśmy w kilka osób do sklepu i
    o czymśrozmawialiśmy, to nas wzięli na bok i zabezpieczyli plecaki takimi
    samozamykającymi się paskami, a jajk na drugi dzień szliśmy w ciszy, to nie
    było problemu :(

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221