  • Data: 2003-03-14 23:15:33
    Temat: Re: Ochrona w hipermarketach
    Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia moja 21 letnia siostre zatrzymala ochrona przy kasie kiedy placila
    (oczywiscie nieswiadomie) falszywa dwudziesto zlotowka (ktora otrzymala zreszta
    w tym samym markecie czego oczywiscie udowodnic sie nie da!). Wielcy Panowie
    ochroniarze przetrzymywali ja ponad godzine, probujac dojsc czy przypadkiem nie
    ma wspolnikow! Postanowili pobawic sie w policjantow i "przesluchac zatrzymana"
    rzucajac co zabawniejsze ich zdaniem epitety o rewizji. Otorz laskawa policja
    przyjechala po dlugim czasie i po spisaniu danych z dowodu puscila ja do domu.
    Policjanci stwierdzili jednak ze w tej sprawie naruszenie i tak nie ma szans
    wygrania i odradzila podania do sadu (co zreszta sie stalo, chociaz ja
    walczylbym do ostatniej kropli krwi!). Warto dodac ze koszty sadowe sa wysokie,
    a szanse wygranej male.

    Niestety to taki pomylony kraj. Az leska sie w oku kreci kiedy ogladam Ally Mc
    Bill i blache powody rozpraw, Eehh do ameryki nam jeszcze daleko :P