    From: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Moher na pasach
    Date: Sat, 18 Feb 2006 12:42:29 +0100

    Moherowy bercik płci żeńskiej z wózkiem wychodzi mi na pasach 6m przed maska
    (wszyscy inni czekają) i ma pretensje do mnie że na nią trąbię. Spisała
    sobie jeszcze moje numery i na policje chce zadzwonić. A niech zadzwoni,
    może jej wyjaśnią, że samochód nie zatrzymuje się na odcinku 1m i mimo, że
    pasy to nie należy na bezczelnego wchodzić przed maskę. Miała szczęście że
    nie jechałem nawet 40 na godzinę.Wyhamowałem 6cm przed jej wózkiem
    (wysiadłem z samochodu żeby sie jej spytać czy się dobrze czuje a ta mnie
    od kutasów zaczyna wyzywać. Zadzwoniłem na policję i poprosiłem znajomego,
    że jak tam zadzwoni Pani to niech ją wezwą na komendę i poinformują mnie o
    tym, to też się pojawię.

    Tu pytanie, nie potrąciłem jej, ale jak bym potrącił to pewnie bym miał
    cieplutko, mimo, że sama wlazła prawie pod same koła (a inni przechodnie
    cierpliwie stali przed przejściem...

    --
    Tomasz Motyliński