  • Data: 2006-02-18 12:32:36
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dt71f7$bfh$1@inews.gazeta.pl...

    > a nie wpadłeś na pomysł żeby się zatrzymać i przepuścić te osoby?

    może się nie znam, ale wydaje mi się, że pieszy nie ma pierwszeństwa, gdy
    jest na chodniku, lecz dopiero wtedy, gdy wejdzie na jezdnie - z wyłączeniem
    przypadku "wtargnięcia". To że ktoś stoi przed przejściem dla pieszych, nie
    oznacza, że kierujący ma obowiązek go przepuścić - tak przynajmniej było,
    gdy robiłem prawo jazdy, gdyż egzaminator dał mi upomnienie za zatrzymanie
    się przed przejściem dla pieszych, gdzie piesi czekali, aż będą mogli
    przejść.

    W,.