  • Data: 2006-02-18 11:58:11
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam in <dt71f7$bfh$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    > a nie wpadłeś na pomysł żeby się zatrzymać i przepuścić te osoby?

    Wpadam na taki pomysł często, ale nie robie tego gdy ludzie podchodzą do
    przejścia gdy ja jestem niecałe 10m od niego. Kolega oczywiście ma
    świadomość, że zatrzymanie półtoratonowego auta wymaga jednak jakieś drogi
    hamowania tak? Jakby ktoś tym razem za mną jechał to bym klepał sobie auto
    z tyłu (na szczęście następny samochód był jakieś 200 m za mną dopiero).

    --
    Tomasz Motyliński