  • 201. Data: 2024-06-05 19:37:37
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-05 o 18:42, Shrek pisze:

    > On to akurat bardziej pisi niż pełowski.

    Zwłaszcza mr. Wątły czy Pieczyński w Solorzowej superstacji:)

    https://www.youtube.com/watch?v=1x4qCxC9ag4&t=981s

    mr.Solorz jest gównie byznesmenem, wsparł swego czasu Rydzeusza jak i
    oferował zoologiczną napierdalankę w kościół/pisy na kanale superstacji.

    Znaczy oferuje towar szerokiej publice.

  • 202. Data: 2024-06-05 20:09:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 19:37, alojzy nieborak pisze:

    > mr.Solorz jest gównie byznesmenem,

    Dokładnie - a że pelo go nie potrzebowało to ukrył się pod skrzydlami pisu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 203. Data: 2024-06-06 09:27:09
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Skoro nie wypadało mówić i nie mówiono to nie było to narzędziem celowej
    > polaryzacji. Pis zbudował swoją pozycję w oparciu o dwie głowne rzeczy:

    Mówiono, mówiono, tylko PO nie było takie głupie, żeby mówić to
    "osobiście". Puszczano w obieg różne moherowe berety, kiboli, faszystów
    i innych, głównie przy pomocy niezależnej stacji TVN.

    PD

  • 204. Data: 2024-06-06 09:48:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-06, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Mówiono, mówiono, tylko PO nie było takie głupie, żeby mówić to
    > "osobiście". Puszczano w obieg różne moherowe berety, kiboli, faszystów
    > i innych, głównie przy pomocy niezależnej stacji TVN.

    Się chyba zgubiłem. Mówisz, ze jak w mediach pojawi się informacja, że
    więźniowie to osoby, które popełniły przestepstwo to bedzie to
    antagonizowanie i polityczne działanie w kierunku polaryzacji
    społeczeństwa, czy też że informacje o moherach, faszystach i kibolach
    to były kłamliwe manipulacje nastawione własnie na polaryzację?

    --
    Marcin

  • 205. Data: 2024-06-06 10:35:42
    Od: Sebastian Rykowski <d...@t...pl>

    Cieszę się, że pamiętamy o ustawie prywatyzacyjnej! No to teraz
    przywołajmy w pamięci przestępcze prawodawstwo ZjePu, które pozwalało
    bezpośrednio kraść pieniądze, czyli np. powoływania licznych funduszy
    "nielegalnego finansowania krewnych i znajomych królika oraz kampanii
    wyborczych", ustawy chroniące przestępców przed odpowiedzialnością
    karną, której sami byli świadomi, tj. ustawa abolicyjna dotycząca
    wyborów kopertowych lub chroniące Obajtka zmiany ustawy o kontroli
    inwestycji i zasad odpowiedzialności zarządów i rad nadzorczych za
    działania na szkodę spółki. Nie wspominając o ustawach Covidowych,
    ZOMO-podobnej działalności prokuratury i służb specjalnych. Posłuchaj co
    się dzieje w mediach. Prawie codziennie ujawniane są nowe przestępcze
    afery, których już nawet PiS nie próbuje merytorycznie negować, tylko
    tłumaczą, że kradli dla dobra kościoła/strażaków/bezpieczeństwa Państwa
    i jak to ktoś chce ich zgodnie z prawem do pierdla wsadzić.
    Tego można wymienić dziesiątki jak nie setki.

    Jak wspomniałem na początku, fajnie, że pamiętamy wałki sprzed lat, bo
    to znaczy, że teraz umiemy wałki rozpoznawać! No a dodatkowo mamy
    ogromną, obrzydliwą i rażącą różnicę skali, więc rozpoznawanie tym
    bardziej nie powinno być problemem.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 206. Data: 2024-06-06 11:05:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 Jun 2024 18:16:49 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > liczysz, że P0^LSD przywrócą ci resortową emeryturę?

    Nie osądzaj wszystkich własną miarą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 207. Data: 2024-06-06 12:00:19
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Ale podobno zgodnie z prawem jak napisałeś:)

    > Posłuchaj co się dzieje w mediach.

    Drą mordy kiedy pisy u żłoba i siedzą cicho kiedy u żłoba są swojaki.

    https://pbs.twimg.com/media/GPLcPI-XMAAtBbl?format=j
    pg&name=4096x4096

    > Tego można wymienić dziesiątki jak nie setki.

    Podobno, ale jak zapytałem ostatnio Szreka o mocne 2 przypadki to
    odesłał mnie na tłitera do Giertych. A też chciałbym się podniecić:)

  • 208. Data: 2024-06-06 12:26:24
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > społeczeństwa, czy też że informacje o moherach, faszystach i kibolach
    > to były kłamliwe manipulacje nastawione własnie na polaryzację?

    Mówię, że jeśli byłeś wtedy z pisu to mogłeś sobie wybrać czy jesteś
    moherem, faszystą czy kibolem. Innych (jakościowo) opcji nie było.

    PD

  • 209. Data: 2024-06-06 12:37:47
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 09:49, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > taniości).
    > Wiesz co mnie najbardziej w obecnej Polsce denerwuje? Ze wszystko jest
    > takie chujowe. Nowy chodnik krzywy, nowa ścieżka rowerowa z kałużami,
    > cement rzucony na trawniki obok, które są zniszczone do końca
    > cywilizacji bo nie odrosną. Normalne, bo jak wybierasz szwagra  i masz
    > działkę, to go później nie opierdalasz jak obcego. I kładka przez Wisłę
    > podobno dla rowerzystów. Jechałeś rowerem?? To Twoje P0 ma 99% debili i
    > debilek jak Bieńkowskie, Kopaczki czy Muchy, pozostałe 1% zebrali do

    Można by się zastanawiać, czy fuszerka to domena ustawionych przetargów.
    Ustawiony, czy nie ustawiony - kto by nie wygrał, chce zrobić jak
    najmniejszym kosztem. A PO zdecydowanie nie jest moje - chyba z kimś
    mnie mylisz; )

    PD

  • 210. Data: 2024-06-06 12:39:01
    Od: Sebastian Rykowski <d...@t...pl>

    W dniu 2024-06-06 o 12:00, alojzy nieborak pisze:

    > Drą mordy kiedy pisy u żłoba i siedzą cicho kiedy u żłoba są swojaki.
    >
    > https://pbs.twimg.com/media/GPLcPI-XMAAtBbl?format=j
    pg&name=4096x4096

    Nie sądzę, żeby tak to wyglądało. Ja to widzę tak, że tyle 8-letnich
    trupów się wysypuje z każdej możliwej szafy i tyle wybitych szamb, że w
    oparach smrodu trudno się dopatrzeć jakiś skandali aktualnej władzy, o
    które można drzeć mordę. A może są na tyle mało "spektakularne", że
    mediom dużo łatwiej przyciągnąć uwagę odbiorcy ordynarnymi trupami?

    A co do pani Agnieszki, jak każdego artystę - można lubić albo nie, ale
    nie widzę powodu, żeby artystę traktować jako autorytet w sprawach
    pozaartystycznych.

    > Podobno, ale jak zapytałem ostatnio Szreka o mocne 2 przypadki to
    > odesłał mnie na tłitera do Giertych. A też chciałbym się podniecić:)

    Z rzeczy ostatnich: nagrania z Obajtkiem w roli głównej, nagrania Mraza,
    akta prokuratorskie w prywatnych domach i garażach, raporty Horodyskiego
    i Łaskiego ze skuteczności działań przestępczych to za mało, żeby
    podniecić? Można też powygrzebywać merytoryczny sens z wypowiedzi
    świadków na komisjach śledczych i wyciągać z nich wnioski, ale to wymaga
    umysłowych ćwiczeń na drążku - nie wymagam, nie dla każdego. Z mocnych
    przypadków dawniejszych odsyłam do przykładów z postu, który cytujesz.
    Obawiam się, że blask tych "mocnych przypadków" przez 8 lat był w stanie
    oślepić obserwatorów, ale ja wierzę w człowieka.

    "podobno" ;)

    Pozdrawiam,
    Sebastian