  • 91. Data: 2024-06-02 16:49:13
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-02 o 15:41, Shrek pisze:

    > Z perspektywy czasu nikt na ten tunel nie narzka. BTW - co to za
    > pełnowymiarowy most za 70 mln?

    Nie chce mi się szukać tamtego przypadku.

    Z gógla świeżak.

    412 m x 14m szerokości 100 mln
    https://strefabiznesu.pl/w-regionie-pojawi-sie-nowy-
    most-za-100-mln-zl-znamy-zwyciezce-przetargu/ga/c1-1
    8213413/zd/73000563

    vs
    kładka
    452 m długości x 7m szerokości 120 mln

    Tony m3 betonu na oba projekty pominę z lenistwa.

    Pasi?

  • 92. Data: 2024-06-02 17:08:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 16:49, alojzy nieborak pisze:

    > 412 m x 14m szerokości   100 mln
    > https://strefabiznesu.pl/w-regionie-pojawi-sie-nowy-
    most-za-100-mln-zl-znamy-zwyciezce-przetargu/ga/c1-1
> [...]

    No to podobnie - ta kładka jest bardziej skomplikowana architektonicznie
    i konstrukcyjne. Zobaczymy co na końcu wyjdzie i za ile?

    No dobra - gdzie masz tego konretngo za 70 baniek to porównamy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2024-06-02 17:41:25
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-02 o 17:08, Shrek pisze:
    > No dobra - gdzie masz tego konretngo za 70 baniek to porównamy.

    Już Ci pisałem, nie chce mi się szukać.

    Masz drugi przykład:
    2020
    Most za 53,7 mln zł spina dwa województwa. Ma 677 metrów długości
    Nowy most na Wiśle łączy Borusową w Małopolsce z Nowym Korczynem w woj.
    świętokrzyskim. Ma być ułatwieniem dla kierowców, którym skróci dojazdy.

    > No to podobnie - ta kładka jest bardziej skomplikowana
    > architektonicznie i konstrukcyjne

    Łał. Złote poręcze?

    Zerknąłem do Giertycha. Głównie brandzluje się zyskaną atencją i
    zapodaje wklejki na którym miejscu popularności jest afera z funduszem.
    Czyli przekazuje ludkom: patrzcie jak o mnie głośno.

    Z gęstego mamy to co mieliśmy. Profeto za 100 mln, czyli ksiądz/zakonnik
    budował mieszkania dla jakich ludków. Gdzie tu niby kradzież?
    I co dalej? Obiekt zgnije jak Tuskowa Ostrołęka z 2013?

  • 94. Data: 2024-06-02 18:06:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 17:41, alojzy nieborak pisze:

> [...]

    > Nowy most na Wiśle łączy Borusową w Małopolsce z Nowym Korczynem w woj.
    > świętokrzyskim. Ma być ułatwieniem dla kierowców, którym skróci dojazdy.

    4 lata temu. To teraz będzie za 100.

    > Łał.  Złote poręcze?

    Stalowy a nie betonowy i jakaś pojebana konstrukcja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2024-06-02 18:23:35
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-02 o 18:06, Shrek pisze:

    > 4 lata temu. To teraz będzie za 100.

    38% to raz, a dwa wymiary mostu.

    Trzy:
    Łącznie koszt (kładki) zamknął się w kwocie 154 milionów złotych -
    informuje rzecznik stołecznych drogowców. I wskazuje winną - to inflacja

    Czyli krótsza kładka dla pieszych 3x droższa od dłuższego o 50%
    dwupasmowego mostu. Kombinuj dalej:)

  • 96. Data: 2024-06-02 18:28:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 18:23, alojzy nieborak pisze:

    > 38% to raz, a dwa wymiary mostu.

    Co 38%?

> [...]
    > informuje rzecznik stołecznych drogowców. I wskazuje winną - to inflacja
    >

    > Czyli krótsza kładka dla pieszych 3x droższa od dłuższego o 50%

    Szukaj dalej - w tym samym czasie, bo cztery lata temu to w chuj czasu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2024-06-02 19:43:33
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 16:29, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    >

    > +
    > 2017 roku ówczesny minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zmienił
    > zasady rozdysponowania tych środków tak, by mogły one trafiać do
    > wszystkich podmiotów, które podejmą działania w jakikolwiek sposób
    > zapobiegające przestępczości.
    >

    > Kwoty? Topnieją jak 2 mln pisoskich nielegalnych migrantów z kórych
    > ostało się bdaj ok. 600 przypadków.
    >
    > Pierw kwestionowano  200 mln, teraz 105 mln/hm się zobaczy.
    > Bodnary coś brzdąkają o wątpliwościach i że badają, takie wątpliwości
    > można obejrzeć na każdej stronie www z wątpliwościami.

    Ja tam wątpliwości nie mam. Po prostu nie wierzę, że nic nie zajebali,
    bo to by było wbrew prawom fizyki.

    > Dobili z realizacją do 20 konkretów? Czy dalej tylko prężnie działają?

    Nie wiem. Bieżącą polityką interesuję się od października do marca, w
    pozostałych miesiącach włączam TV tylko jak leci jakiś mecz, który mnie
    interesuje.

    PD

  • 98. Data: 2024-06-02 19:44:46
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 16:23, Shrek pisze:

    > Przecież piszę, że problem z pisem jest taki, że oni uczynili z
    > kradzieży cnotę i nawet się z tym nie kryją, bo ich wyborco się to nawet
    > podoba...

    No to mów, że chcesz sobie pojebać pis i nie zawracaj mi gitary
    porównywaniem do PO ;)

    PD

  • 99. Data: 2024-06-02 19:53:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 19:44, PD pisze:

    > No to mów, że chcesz sobie pojebać pis i nie zawracaj mi gitary
    > porównywaniem do PO ;)

    Po prostu zwracam uwagę że to jednak inna klasa złodziejstwa, więc nie
    żebym popierał jak peło coś ukradło, ale w jednym rzędzie z psiorami bym
    ich nie stawiał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-06-02 20:16:39
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-02 o 19:43, PD pisze:
    > Ja tam wątpliwości nie mam. Po prostu nie wierzę, że nic nie zajebali,
    > bo to by było wbrew prawom fizyki.

    Pewnie zajebali, tylko spójrz czasem ile zostało z afer dmuchanych
    6-12 miesięcy temu i wyobraź sobie co za rok zostanie z dzisiejszych.