  • 391. Data: 2024-06-13 20:14:07
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 19:41, Kviat pisze:

    > To ty się plujesz, że ktoś cię od nazioli wyzywa.
    > Trzeba było nie brać udziału, to nie miałbyś powodu się pluć.

    Czy tobie czasem kfiatek sufit na łeb się nie spadł?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 392. Data: 2024-06-13 22:55:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2024 o 20:14, Shrek pisze:

    > Czy tobie czasem kfiatek sufit na łeb się nie spadł?

    Nie przypominam sobie, żebym był na jakimś marszu organizowanym przez
    nazioli, więc raczej nie.
    No chyba, że faktycznie spadł i byłem. To by też wyjaśniało dlaczego
    sobie nie przypominam.

    Ale dziękuję za troskę. A jak tam twoje zdrowie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 393. Data: 2024-06-13 23:23:52
    Temat: Re: Czy kontr-marsze do Marszy Niepodległości to byli zasłużeni antyfaszyści Putina?
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 20:33, A. Filip pisze:

    > Jemu widać bardzo zależy na tym by wyzywania od nazioli nie traktować
    > poważnie. Ja czuję się zmuszony pogratulować mu sukcesu.

    Cel w odwrocie więc łatwy, a i kolegów można próbować pozyskać
    deklarując poprawność poprzez samozmuszenie.

    PD

  • 394. Data: 2024-06-14 00:25:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > IMHO większość gadała na zasadzie "przeciw popis". Ale jak przyszło co
    > do czego, to stwierdzili że ajatollachów na swoim podwórku nie chcą - co
    > innego podrzucić ich do europy - niech tam walczą z lewactwem;)

    Albo też, że nie mają szans na nic rozsądnego więc po co marnować głos.
    To mogłoby tłumaczyć, dlaczego tym razem poszło lepiej.

    --
    Marcin

  • 395. Data: 2024-06-14 00:38:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ja już wtedy miałem takie wrażenie. Natomiast co do tego jak się
    > popsuło... to zwróćmy uwagę że z perspektywy czasu bliźniak w porównaniu
    > z jarkiem wydaje się całkiem spoko gościem:P

    Oj tak. I zdecydowanie coś z tego wydawania ma związek z charakterami
    (widać to nb. na ich wspólnych zdjęciach), ale też dużo z faktu, że
    jarek dostał szansę aby dać się poznać dużo bardziej.

    --
    Marcin

  • 396. Data: 2024-06-14 05:36:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo też, że nie mają szans na nic rozsądnego więc po co marnować głos.

    Nie sądzę - komfa jest przeciw wszystkim, więc na kogo mieli by oddać
    zamiast komfy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 397. Data: 2024-06-14 06:11:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2024 16:42:32 +0200, PD wrote:

    > No w sumie od dawna, gdzieś tam okolice czasów Polskiej Partii
    > Przyjaciół Piwa.

    Tak, od 1993 skonczyly sie wolne wybory :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w
    _Polsce_w_1991_roku

    ponad 100?

    https://bip.warszawa.so.gov.pl/rejestr-partii/szukaj
    ?keyword=&r3_nazwa=&nrRej=

    najstarsze ... sądzac po numerze

    2 SD
    4 Polska Partia Socjalistyczna
    12 Unia Europejskich demokratow
    23 UPR
    34 PSL
    48 Polska Wspólnota Narodowa
    49 krajowa partia emerytow i rencistow
    53 LPR

    i taka ciekawostka
    152 Komunityczna Partia Polski

    Czy nie powinni tego zabronić ? :-)

    PO to ledwo 131, a PiS to 124

    > W sumie kierunek właściwy. Zakładasz dużo partii, statystycznie któraś
    > musi zażreć ;)

    Nie wiem czy to dobry pomysł.

    Ale moze i dobry pomysł, żeby najpierw złożyć kilka wniosków, i mieć
    jedną partie najszybciej i drugą czy wiecej w rezerwie :-)

    J.

  • 398. Data: 2024-06-14 06:15:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 05:36:14 +0200, Shrek wrote:

    > Nie sądzę - komfa jest przeciw wszystkim, więc na kogo mieli by oddać
    > zamiast komfy?

    Na lepszego z pozostałych.
    No bo jak progu nie przekroczą, to głos zmarnowany i znów wygra ten
    Tusk, albo ten Kaczynski.

    Tylko ze z wynikiem 12%, to wyborcy tak nie pomyślą.

    Natomiast TD i Lewica będą musiały popracować.

    J.

  • 399. Data: 2024-06-14 06:23:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 06:15, J.F pisze:

    > Na lepszego z pozostałych.
    > No bo jak progu nie przekroczą, to głos zmarnowany i znów wygra ten
    > Tusk, albo ten Kaczynski.

    Ale po pierwsze w parlamentarnych sondaże mówiły o 9%, więc bezpiecznie
    powyżej progu, a i na kogo mieliby glosować komfiarze, żeby nie utracić
    glosu a nie rządził PO-PIS? Na lewicę?

    > Tylko ze z wynikiem 12%, to wyborcy tak nie pomyślą.
    >
    > Natomiast TD i Lewica będą musiały popracować.

    Jak będą tak pracować, to w następnych spadną z rowerka. Mamy taką
    śmieszną sytuację że na głosy dla komfy pracuje lewica i KO. Zobaczymy
    czy komfa się odwdzięczy i będzie pracować na "centrolewicę" bo jak nie
    to obstawiam, że w przyszłych wyborach to holownia będzie walczył o
    wyjście z progu (o ile się nie rozpadną i znów w coś nie przepoczwarzą,
    bo samo istnienie 3D to jest bez sensu - zajmują ten sam segment co PO).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 400. Data: 2024-06-14 08:35:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 06:23:29 +0200, Shrek wrote:

    > Ale po pierwsze w parlamentarnych sondaże mówiły o 9%, więc bezpiecznie
    > powyżej progu, a i na kogo mieliby glosować komfiarze, żeby nie utracić
    > glosu a nie rządził PO-PIS? Na lewicę?

    Owszem, 9% to bezpieczne (oni są partią czy koalicją?),
    ale gdyby sondaż mówil np 5%, to się wyborca może zastanowic.
    Co tu jest mniejszym złem :-)

    > Jak będą tak pracować, to w następnych spadną z rowerka. Mamy taką
    > śmieszną sytuację że na głosy dla komfy pracuje lewica i KO. Zobaczymy
    > czy komfa się odwdzięczy i będzie pracować na "centrolewicę" bo jak nie

    A czemu miałaby się odwdzięczac?

    > to obstawiam, że w przyszłych wyborach to holownia będzie walczył o
    > wyjście z progu (o ile się nie rozpadną i znów w coś nie przepoczwarzą,
    > bo samo istnienie 3D to jest bez sensu - zajmują ten sam segment co PO).

    Ten sam, ale troche inny. Nie każdemu musi się Tusk podobac, czy
    wszystko co PO/KO robi.

    Tak czy inaczej są dwa ryzyka:
    -progu nie przekroczą, i mandaty pójdą na wieksze partie .. i co wtedy
    z Konfą? wspólny rząd z PiS czy z KO? :-)

    -wyborcy nie będą ryzykować i sie sami przeniosą. Nawet nie wszyscy,
    część ... i nie bedzie 6%, tylko 4%, przez co mamy punkt poprzedni :-)

    I ewentulanie, jakby się nie udało Konfie dogadac, to powtórne wybory
    mogą się zdarzyc. A raczej dużo kolejnych wyborów.

    J.