eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: Sebastian Rykowski <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Thu, 6 Jun 2024 12:39:01 +0200
    <zfP5O.2$CXNe.1@fx08.ams1> <v38qpu$hga$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <z9T5O.5$rKIa.1@fx14.ams1> <v39q96$6m4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <n%76O.458$Wgff.353@fx05.ams1> <v3edis$tf4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3h5q5$mq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hcsf$5ni$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3hlu6$b41$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hp58$dnc$1$pozboju@news.chmurka.net> <fea7O.679$Wgff.239@fx05.ams1>
    <v3jn9c$tq$1$pozboju@news.chmurka.net> <nCd7O.1666$fu44.331@fx09.ams1>
    <v3k3q0$a8s$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3kaf2$1b5$1$DaNsOuNd@news.chmurka.net>
    <v3p3f6$g5d$1$bosch@news.chmurka.net>
    <v3rscu$q4m$1$DaNsOuNd@news.chmurka.net> <v3s1bf$1emge$1@dont-email.me>

    W dniu 2024-06-06 o 12:00, alojzy nieborak pisze:

    > Drą mordy kiedy pisy u żłoba i siedzą cicho kiedy u żłoba są swojaki.
    >
    > https://pbs.twimg.com/media/GPLcPI-XMAAtBbl?format=j
    pg&name=4096x4096

    Nie sądzę, żeby tak to wyglądało. Ja to widzę tak, że tyle 8-letnich
    trupów się wysypuje z każdej możliwej szafy i tyle wybitych szamb, że w
    oparach smrodu trudno się dopatrzeć jakiś skandali aktualnej władzy, o
    które można drzeć mordę. A może są na tyle mało "spektakularne", że
    mediom dużo łatwiej przyciągnąć uwagę odbiorcy ordynarnymi trupami?

    A co do pani Agnieszki, jak każdego artystę - można lubić albo nie, ale
    nie widzę powodu, żeby artystę traktować jako autorytet w sprawach
    pozaartystycznych.

    > Podobno, ale jak zapytałem ostatnio Szreka o mocne 2 przypadki to
    > odesłał mnie na tłitera do Giertych. A też chciałbym się podniecić:)

    Z rzeczy ostatnich: nagrania z Obajtkiem w roli głównej, nagrania Mraza,
    akta prokuratorskie w prywatnych domach i garażach, raporty Horodyskiego
    i Łaskiego ze skuteczności działań przestępczych to za mało, żeby
    podniecić? Można też powygrzebywać merytoryczny sens z wypowiedzi
    świadków na komisjach śledczych i wyciągać z nich wnioski, ale to wymaga
    umysłowych ćwiczeń na drążku - nie wymagam, nie dla każdego. Z mocnych
    przypadków dawniejszych odsyłam do przykładów z postu, który cytujesz.
    Obawiam się, że blask tych "mocnych przypadków" przez 8 lat był w stanie
    oślepić obserwatorów, ale ja wierzę w człowieka.

    "podobno" ;)

    Pozdrawiam,
    Sebastian