  • 1. Data: 2024-05-24 17:53:17
    Temat: Firma w stacji trafo
    Od: Monika Głowacka [Łódź] <m...@g...pl>

    Szukałam książki i znalazłam. Ale mniejsza o książce. Sprawdziłam
    autorkę w firma.gov.pl i widzę, że ma założoną działalność gospodarczą w
    stacji TRAFO, przypuszczam, że to nieruchomość bez okien.
    Czy tak można?

    https://maps.app.goo.gl/57xDReEWKEohDFaK6

  • 2. Data: 2024-05-31 20:06:27
    Temat: Re: Firma w stacji trafo
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-05-24 o 17:53, Monika Głowacka [Łódź] pisze:
> [...]
    > autorkę w firma.gov.pl i widzę, że ma założoną działalność gospodarczą w
    > stacji TRAFO, przypuszczam, że to nieruchomość bez okien.

    Byłem tam 2 tyg. temu:
    https://www.youtube.com/watch?v=EXtEFO5rih4