  • 191. Data: 2024-06-05 16:45:45
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 20:03:33 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Bo mogli :)

    Bez uzasadnienia? No może i mogli, ale to się nie utrzyma w sądzie,
    a moze i prokuratora można nasłać.

    Za tanio było.

    zbudowac/1211066

  • 192. Data: 2024-06-05 17:09:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 20:12:44 +0200, Shrek wrote:
    > Zapewne nie spełniała warunków.

    Za tanio było.

    > Już nie jest 100%. I jest to zasadniczo wymóg ustawowy - co czasami
    > prowadzi do absurdalnych wymogów dodatkowych - skoro jest projekt i OPZ
    > co ma zostać wykonane, to bywa że ciężko wymyślić sensowne i uzasadnione
    > inne kryterium niż cena.

    Wow, to co się wymyśla?

    > Po pasie w każdą stronę plus chodniki.

    > Bo podrożała - przedpisca przedstawil most sprzed czterech lat, więc
    > postępowanie pewnie sprzed 7:P

    To swieza sprawa - z grudnia 2023. Tzn ten za 99mln w
    Siematyczach/Grannem na Bugu. Możliwe, ze wczesniej pisał o innym.

    Ale ale ... most Olimpijski we Wrocławiu
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Most_Olimpijski

    w zasadzie dwa mosty, 700+350m, 234mln.
    Budowa niedawno zakonczona, zaczęta w 2020.

    Przetarg sam nie wiem z kiedy, bo zaczął sie w 2016,
    w 2018 odrzucono protest
    https://www.wielkawyspa.com.pl/aktualnosci/most-wsch
    odni/umowa-z-wykonawca-alei-wielkiej-wyspy-w-polowie
    -lipca-przetarg-okazal-sie-wazny/

    a umowa w 2020 ?

    https://www.wroclaw.pl/inwestycje-wroclaw/budowa-ale
    i-wielkiej-wyspy-we-wroclawiu

    J.

  • 193. Data: 2024-06-05 18:16:49
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Esbecki sraczu liczysz, że P0^LSD przywrócą ci resortową emeryturę?

    -----

  • 194. Data: 2024-06-05 18:42:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 09:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Życiorys przykładowo Solorza znasz?

    On to akurat bardziej pisi niż pełowski.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2024-06-05 18:44:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 17:09, J.F pisze:

    > Za tanio było.

    Raczej nie - ale jak jest rażąco niska cena to wzywa się do wyjaśnien.

    > Wow, to co się wymyśla?

    Czas, ilośc zatrudionych inżynierów na etacie itp...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 196. Data: 2024-06-05 18:45:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 09:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Najprostsze kryterium "oferent musi wykazać się doświadczeniem wykonania
    > co najmniej 3 robót budowlanych w naszej gminie (powiecie,
    > województwie)" ;-)

    O długosci, powierzchni itp.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 197. Data: 2024-06-05 18:45:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 16:44, J.F pisze:
    najmniej 3 robót budowlanych w naszej gminie (powiecie,

    > Ale się raczej nie stosuje.
    > "W naszej UE" jest dopuszczalne.

    Jest i się stosuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2024-06-05 18:45:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 16:41, J.F pisze:

    > Złożyć chyba każdy może. Najwyżej nie spełni warunków i odrzucą.

    I jeszcze wadium straci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 199. Data: 2024-06-05 18:46:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 09:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co Kopaczka robiła w czasie stanu wojennego?

    Spała?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 200. Data: 2024-06-05 19:19:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 09:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > A po ch... ten tunel? Nie wolałbyś patrzeć w górę?

    Ludzie nad rzeką wolą nie patrzeć na samochody.

    > I do tego bez wyjazdu na Most Syreny.

    Takie było założenie, że to most lokalny. Dla tych co chcą z wisłostrady
    jest łazienkowski i od biedy poniatowski. I działa (przynajmniej dopóki
    się łazienkowski nie spalił;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!