  • 291. Data: 2024-06-10 18:44:12
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:37, J.F pisze:

    > Nie jest to kiepski pomysł?
    > Ruchanie chyba utrudnione na pielgrzymce ?

    Nie wiem jak teraz, ale tak ze 25 lat temu
    głownie po to młodzież chodziła.

    PD

  • 292. Data: 2024-06-10 18:45:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie jest to kiepski pomysł?
    > Ruchanie chyba utrudnione na pielgrzymce ?

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś z opowieści to był standard - w sumie są
    dwie opcje - ale więcej erotomanów gawędziarzy wśród praktykujących albo
    rzeczywiście dużo młodzieży to jak na festiwalach - siłą statystyki się
    dzieje;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 293. Data: 2024-06-10 18:47:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:37, J.F pisze:

    > Tak by wychodziło :-)
    >
    > Ale myslę, ze głupich niebinarnych też bym nie lubił :-)

    No takiem żem czuł że ty transofob. Albo jak głębiej się zastanowić to
    ty po prostu ludzi nie lubisz więc ty jesteś homofob:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 294. Data: 2024-06-10 18:49:01
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:45, Shrek pisze:

> [...]
    > dwie opcje - ale więcej erotomanów gawędziarzy wśród praktykujących albo
    > rzeczywiście dużo młodzieży to jak na festiwalach - siłą statystyki się

    Za dużo tych opowieści z różnych źródeł, żeby to nie było prawdą. Barkę
    na brzeg i jazda ;)

    PD

  • 295. Data: 2024-06-10 18:52:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:49, PD pisze:

    > Za dużo tych opowieści z różnych źródeł, żeby to nie było prawdą. Barkę
    > na brzeg i jazda ;)

    Z drugiej strony najwięcej gadają ci co im słabo idzie w temacie:P Jest
    jeszcze trzecia możliwość - to był marketing szeptany:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 296. Data: 2024-06-10 18:56:00
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:47, Shrek pisze:

    > No takiem żem czuł że ty transofob. Albo jak głębiej się zastanowić to
    > ty po prostu ludzi nie lubisz więc ty jesteś homofob:P

    A że Kviat homofobów nie lubi to jest homofobofobem ;)

    PD

  • 297. Data: 2024-06-10 19:02:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:56, PD pisze:

    > A że Kviat homofobów nie lubi to jest homofobofobem ;)

    Pzypomniała mi się scenka z podstawówki jak się jeden "inteligentów" z
    potomkiem lumpenproletariackim wyzywali od najgorszych.

    - A ty jesteś kurwa, skurwysyn, huj i kutas!
    - A ty jesteś homo sapies!
    - A ty... a tyyyyyyy, tyyy kurwa jeszcze gorszy pedał!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 298. Data: 2024-06-10 19:03:39
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:52, Shrek pisze:

    > Z drugiej strony najwięcej gadają ci co im słabo idzie w temacie:P Jest
    > jeszcze trzecia możliwość - to był marketing szeptany:P

    Miałem kiedyś koleżankę z tych świętych, która poszła. Nie wiem, czy
    jako święta wróciła. Chyba tak, bo strasznie była zniesmaczona, że oni
    tam po to chodzą zamiast modlić się.

    PD

  • 299. Data: 2024-06-10 19:06:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 19:03, PD pisze:

    > Miałem kiedyś koleżankę z tych świętych, która poszła. Nie wiem, czy
    > jako święta wróciła. Chyba tak, bo strasznie była zniesmaczona, że oni
    > tam po to chodzą zamiast modlić się.

    Te jeszcze nic - miałem kolegę co się nie tyle żalił co chwalił - potem
    do seminarium poszedł:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 300. Data: 2024-06-10 19:11:05
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 19:06, Shrek pisze:

    > Te jeszcze nic - miałem kolegę co się nie tyle żalił co chwalił - potem
    > do seminarium poszedł:P

    Ciekawe, czy dalej na pielgrzymki chodzi ;)

    PD