  • 431. Data: 2024-06-17 13:30:01
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Sama szczepionka była nie dość, że niebezpieczna, to dodatkowo
    > nieskuteczna.

    Pewnie dlatego dużo mniej umierało zaszczepionych.
    Na twoje szczęście nie ma zakazu autokompromitowania się :)

  • 432. Data: 2024-06-17 15:37:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-06-2024 o 13:30, n...@o...pl napisał:

    > Pewnie dlatego dużo mniej umierało zaszczepionych.
    > Na twoje szczęście nie ma zakazu autokompromitowania się :)

    wg badań z tyłka?

    Bo w 2022 różnicy nie było, wcześniej była ze względu na to kiedy kto
    się zaszczepił - bo różnie byli traktowani zaszczepieni po kilku dniach,
    jedną dawką ect. Ogólnie w pewnym momencie to się zrównało, a obecnie to
    zaszczepieni boją się powikłań poszczepiennych długoterminowych przez
    niektórych nazywanych zgonami z powodu globalnego ocieplenia....
    Wiec na razie jesteś jedynym kompromitującym się.
    Przypomnę też jak zmieniała się narracja co do tego, jak będzie chroniła
    ta pseudoszczepionka. Na początku miała chronić przed zakażeniem, na
    końcu było, że najwyżej umrze ze spokojem serca, że wszystko zrobił.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 433. Data: 2024-06-17 15:40:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-06-2024 o 13:04, Animka napisała:

    > Tylko dlaczego takie masy ludzi umierały i po co były te szczepionki.

    Kiedy zaczęli ludzie umierać? Na jesieni, kiedy sparaliżowano służbę
    zdrowia idiotycznymi wytycznymi? Na jesieni? Zaczęto używać testów,
    które nic nie wykrywały losowo przypisując chorobę, chorych nie leczono
    zgodnie z tym jak powinno się leczyć, wręcz zakazywano właściwego
    leczenia, stąd zgony.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 434. Data: 2024-06-17 16:07:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > które nic nie wykrywały losowo przypisując chorobę, chorych nie leczono
    > zgodnie z tym jak powinno się leczyć, wręcz zakazywano właściwego

    Rozchodziło się im o wielki szmal za różne niby potrzebne akcesoria do
    "leczenia" covida.

    --
    animka

  • 435. Data: 2024-06-17 20:05:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiadomo czemu rządzący w to poszli.

    Wiadomo - bo ludzie się domagali działań. A czy panika była skutkiem
    zamierzonym czy naturalnym to się nigdy nie dowiemy. IMHO naturalnym,
    ale skoro bydło domaga się restrykcji to tylko głupi by nie skorzystał...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 436. Data: 2024-06-18 15:45:39
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > wg badań z tyłka?

    Wiem, wiem, wy oświecenie z patoprawakich memów wiecie lepiej :D

    > Bo w 2022 różnicy nie było, wcześniej była ze względu na to kiedy kto
    > się zaszczepił - bo różnie byli traktowani zaszczepieni po kilku dniach,

    Wkleił bym ci dane, ale jestem przeświadczony, że mam do czynienia z idiotą.

    > jedną dawką ect. Ogólnie w pewnym momencie to się zrównało, a obecnie to
    > zaszczepieni boją się powikłań poszczepiennych długoterminowych przez
    > niektórych nazywanych zgonami z powodu globalnego ocieplenia....

    Czyli przeświadczenie mnie nie myli.