  • 181. Data: 2024-06-05 09:23:05
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie jest źle, u żydów 4 ;-)

    -----

  • 182. Data: 2024-06-05 09:32:17
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Znacznie więcej, głównie na ludziach, których bywa dobiera fatalnie, i za parę latek
    są w pierwszym szeregu przeciwników.
    Jakieś prokuratory Kaczmarki, szef NIK (nazwisko szkoda pamiętać), Giertychy,
    Marcinkiewicze, Migalskie, dawny sztab wyborczy, itp.
    itd., można na pęczki wiązać.

    -----

  • 183. Data: 2024-06-05 09:33:49
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Co Kopaczka robiła w czasie stanu wojennego?

    -----

  • 184. Data: 2024-06-05 09:37:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A po ch... ten tunel? Nie wolałbyś patrzeć w górę?
    I do tego bez wyjazdu na Most Syreny.

    -----

  • 185. Data: 2024-06-05 09:49:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Rysio zrobił z gorszych materiałów, przez co np. za 5 lat się zapali.
    Z korzyścią bo podbudują nowy.
    A kogo obchodzi wqrw kierowców np. na Trasie Łazienkowskiej??

    Chcesz konkretny przykład? Parking podziemny przy metrze Politechnika (lata 90-te,
    miastem rządziła młoda mafia Piskorskiego).
    Pokrycie posadzki żywicą w dokumentacji 3,5 mm, w rzeczywistości 1,5 mm.
    Tysiące takich rzeczy. A później np. lotnisko przez dwa dni nie przyjmuje samolotów,
    bo kable zalało (poprowadzone w rurach
    kupionych po taniości).
    Wiesz co mnie najbardziej w obecnej Polsce denerwuje? Ze wszystko jest takie chujowe.
    Nowy chodnik krzywy, nowa ścieżka rowerowa z
    kałużami, cement rzucony na trawniki obok, które są zniszczone do końca cywilizacji
    bo nie odrosną. Normalne, bo jak wybierasz
    szwagra i masz działkę, to go później nie opierdalasz jak obcego. I kładka przez
    Wisłę podobno dla rowerzystów. Jechałeś rowerem??
    To Twoje P0 ma 99% debili i debilek jak Bieńkowskie, Kopaczki czy Muchy, pozostałe 1%
    zebrali do telewizji.

    -----
    > Wygrał Rysio, Waldek przegrał. Rysio most wybudował. Jak ukradziono publiczne
    pieniądze?

  • 186. Data: 2024-06-05 09:51:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Najprostsze kryterium "oferent musi wykazać się doświadczeniem wykonania co najmniej
    3 robót budowlanych w naszej gminie (powiecie,
    województwie)" ;-)

    -----

  • 187. Data: 2024-06-05 09:55:30
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czasem się trafi ktoś, jak Paderewski. Obyśmy takich Paderewskich mieli jak
    najwięcej.

    -----

  • 188. Data: 2024-06-05 10:38:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 4 Jun 2024 19:45:59 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Zastanowiłeś się, dlaczego Kuronia z Michnikiem nigdy esbecja nie eskortowała do
    samolotu na ich ukochany Zachód?

    Może dlatego, że Michnik pisał w tej sprawie do Kiszczaka:
    https://wiadomosci.dziennik.pl/historia/ludzie/artyk
    uly/536965,adam-michnik-pisze-z-wiezienia-list-do-ki
    szczaka-gen-czeslaw-kiszczak.html

    Śmierdzisz i wychodkiem, i onucą, i bedziesz nimi cuchnął do końca życia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 189. Data: 2024-06-05 16:41:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 20:13:31 +0200, Shrek wrote:

    > Każdy to nie;)

    Złożyć chyba każdy może. Najwyżej nie spełni warunków i odrzucą.

    J.

  • 190. Data: 2024-06-05 16:44:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jun 2024 09:51:33 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Najprostsze kryterium "oferent musi wykazać się doświadczeniem wykonania co
    najmniej 3 robót budowlanych w naszej gminie (powiecie,
    > województwie)" ;-)

    Ale się raczej nie stosuje.
    "W naszej UE" jest dopuszczalne.

    Poza tym w tej gminie tyle mostów, zeby można było zaufanego wykonawcę
    wybrać ? :-)

    > -----

    J.