    From: "aViga" <v...@w...gg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
    Date: Mon, 12 Feb 2007 14:33:24 +0100

    Witam,
    Posiadam mala rodzinna kwiaciarnie.
    Kwiaty, ktore sprzedajemy w 80 % to towar holenderski i ekwadorski
    Reszta to produkt krajowej produkcji
    Kwiaty kupujemy na najwiekszych gieldach krajowych jak w Poznaniu, Lodzi,
    Warszawie Gdansku itd
    Towar staramy sie miec najwyzszej jakosci, kwiaciarnia istnieje od ponad 10
    lat i mamy stalych dostawcow
    Ale...
    Czasami klient przychodzi nastepnego dnia po zakupie np bukietu roz i
    wyzywa, ze roze mu zwiedly
    Dzis o 14.00 byla Pani z pretensjami, ze rano o 8.00 zakupione kwiaty o 13
    juz wisiały i nie mogla ich solenizantowi wreczyc
    Takich przypadkow jest malo, srednio jeden na miesiac a czasem jeden na
    kwartal, gdyz jak pisalam wczesniej mamy towar mozliwie
    najlepszy i najzwiezszy, kwiaciarnia ma swoja renome.... nie mozemy pozwolic
    sobie sprzedawac stare smieci
    Co w takim przypadku?
    Jakie sa prawa kupujacego?
    Jaka mam gwarancje, ze kwiaty po zakupie byly szybko wstawione do wody?
    Jaka mam gwarancje, ze zakupione kwiaty nie zmarzly kupujacemy gdyz dlugo
    trzymal je w aucie gdy mamy mroz?
    Jaka mam gwarancje, ze kwiaty nie byly oparte o kaloryfer ?

    Prosze o pomoc, jak uniknac takich sytuacji, moze jakas wywieszke w sklepie
    zamiescic ?
    Jest cos takiego jak gwarancja na kwiaty? Albo gwarancja na zakupione wybki
    czy zakupionego kotka w sklepie zoologocznym?

    Pozdrawiam
    Beata