eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKwiaciarnia - kwiaty i gwarancjaRe: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
  • Data: 2007-02-12 14:56:30
    Temat: Re: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 12 Feb 2007 14:33:24 +0100, aViga napisał(a):

    > Prosze o pomoc, jak uniknac takich sytuacji, moze jakas wywieszke w sklepie
    > zamiescic ?

    A nie możesz zostawić w kwiaciarni egzeplarza "referencyjnego"?
    Wtedy zawsze możesz powiedzieć "przykro nam, ale jak pan(i) widzi
    u nas ten sam kwiatek ma się doskonale więc to nie nasza wina,
    a tu ma pan(i) ulotkę jak przewozić kwiaty cięte".

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1