eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKwiaciarnia - kwiaty i gwarancjaRe: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
  • Data: 2007-02-12 16:45:46
    Temat: Re: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    aViga wrote:
    > Takich przypadkow jest malo, srednio jeden na miesiac a czasem jeden na
    > kwartal

    Jesli taka jest częstotliwość reklamacji, to nie powinno być dla Was
    problemem uwzglednianie ich, przeproszenie klienta i zwrot pieniędzy lub
    przygotowanie nowego bukietu.

    Przecież klient ma zawsze rację ;-)

    Pamiętaj, że zadowolony klient powie o Was conajmniej 3 swoim znajomym.
    Niezadowolony wyżali się minimum 8 ...

    Takie były wyniki badań, które gdzieś kiedyś nam przentowano przy okazji
    szkolenia z customer care.

    Tak więc według mojej opinii bardziej jest to problem marketingowy niż
    prawny.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1